Skrivet av: MeMyself | 24 oktober, 2013

Kort om ordinarie släktmöte 2013

Tack för senast alla som var med på mötet!

I lördags, den 19 oktober 2013, träffades vi igen för ett ordinarie släktmöte. Vi åt gott till pianomusik/underhållning och hade väldigt trevligt. Innan middagen höll vi mötet där vi bland annat gjorde en del justeringar gällande årsavgift och styrelsens sammansättning. Jag fick äran att se till att fortsätta med denna hemsida och se till att den hålls uppdaterad. För att detta ska ske behöver jag er hjälp och engagemang med material att posta så att vi kan få en användarvänlig bas var vi kan hitta viktig och rolig information om vårt ursprung.

Jag är i full gång att uppdatera och justera och hoppas vara klar med detta snart. Då kommer det komma ett mejl till samtliga i föreningen med webbadressen och lösenord till lösenordsskyddade sidor. Jag hoppas att ni har tålamod att vänta i någon vecka till.

Ta gärna kontakt med mig genom formuläret som finns under fliken kontakt om ni har några frågor, tips eller annat.

Mvh,

Kim Wersäll

IMG_1137

IMG_1141

IMG_1142

IMG_1147

IMG_1154

Kommentera

Kategorier

