Skrivet av: MeMyself | 7 januari, 2013

Uppdaterar och omformaterar

Hej,

Jag håller på att fräscha upp vår tidigare webbplats wersall.org. Eftersom jag egentligen inte borde syssla med detta förrän efter min tenta kommer det inte gå så fort framåt men mitt mål är att få ett bra resultat innan mitten av februari. Eftersom det skulle vara Farfars (Hans-Rickards) 90 årsdag idag vill jag tillägna honom denna webbplats också eftersom han var först med att bygga något liknande.

Ha det fint!

/Kim Wersäll

Kommentera

Kategorier

